Коленвал иж планета в категории «Авто — мото»
Коленвал ИЖ ПЛАНЕТА (+подшипники).Качество.
На складе
Доставка по Украине
2 700 грн
Купить
Подшипник коленвала Иж Планета 6304
На складе
Доставка по Украине
150 грн
Купить
Сальник коленвала ИЖ Планета (широкий)
На складе
Доставка по Украине
58 грн
Купить
Подшипник коленвала ИЖ Планета (комплект)
На складе
Доставка по Украине
449 грн/пара
Купить
Колінвал іж ПЛАНЕТУ. Заводський .Оригінал.
На складе
Доставка по Украине
3 200 грн
Купить
Сальник коленвала ИЖ Планета 1-49-3 25x52x10 (Китай)
На складе
Доставка по Украине
51 грн
Купить
Подшипник коленвала ИЖ Планета NJ2205E ZVL (Словакия)
На складе
Доставка по Украине
513 грн
Купить
Подшипник коленвала ИЖ Планета 2505 KG (Китай)
На складе
Доставка по Украине
200 грн
Купить
Подшипник коленвала ИЖ Планета 2505 (пара)
Доставка по Украине
300 грн/пара
Купить
Коленвал ИЖ Планета (Китай)
Доставка по Украине
2 508 грн
Купить
Подшипник коленвала ИЖ Планета 2505 (Китай)
Доставка по Украине
132 грн
Купить
ИЖ Планета мотоцикл Коленвал с подшипником Китай
На складе
Доставка по Украине
2 496 грн
Купить
Коленвал ИЖ ПЛАНЕТА , заводской
Доставка по Украине
4 410 грн
Купить
Запчасти Коленвал ИЖ ПЛАНЕТА (+подшипники). Нормального качества. Коленвал
На складе
Доставка по Украине
2 700 грн
Купить
Подшипник коленвала ИЖ Планета (нижний сепаратор шатуна)
Доставка по Украине
160 грн/пара
Купить
Смотрите также
Коленвал Иж планета
Доставка по Украине
2 730 грн
Купить
Подшипник коленвала ИЖ Планета (Пара) Россия
Доставка по Украине
1 205 грн/пара
Купить
Коленвал Иж/Планета Китай
Доставка по Украине
2 670 грн
Купить
Подшипник коленвала 2505-A 25*52*18 (ИЖ Планета) (Россия)
Доставка по Украине
207 грн
Купить
Шатун коленвала Иж Планета Китай
Доставка по Украине
637 грн
Купить
Шатун коленвала Иж Планета Индия
Доставка по Украине
869 грн
Купить
Подшипники коленвала высокого качества ИЖ планета ИЖ ПС
Доставка по Украине
500 грн
Купить
Сальник коленвала ИЖ ПЛАНЕТА (широкий) VDK
Доставка по Украине
110 грн
Купить
Звезда коленвала моторная двухрядная Иж Планета узкая на коленвал
Доставка по Украине
520 грн
Купить
Подшипники на коленвал иж Планета 2505 роликовые Фирменные (Пара)
Доставка по Украине
830 грн/пара
Купить
Крышки коленвала Иж Юпитер Планета правая левая (пара)
Доставка по Украине
640 грн/пара
Купить
Коленвал ИЖ ПЛАНЕТА (+подшипники) VDK
Доставка по Украине
3 493 грн
Купить
ИЖ Планета мотоцикл Сальник коленвала большой
Доставка по Украине
53 грн
Купить
Подшипник коленвал Иж Планета 2505 Китай цена за пару
Доставка по Украине
267 грн/пара
Купить
Фотоотчет: Ремонт (перепрессовка) коленчатого вала мотоцикла «Иж-Планета»
Из-за грубого конструкторского просчета, коленчатый вал двигателя мотоцикла Иж-планета (СЗД) проехав каких-то жалких 5000 км благополучно «крякнул» (застучал). Даже китайский пластилин проходит в разы больше, а тут «Планета». Как так?
Конечно, для ясности картины, стоит немного оговорится: Коленчатый вал, о ремонте которого пойдет речь в этой статье, по конструкции немного отличается от родного «планетовского», так как он от двигателя СЗД (мотоколяски). Но по сути, разница между этими валами как и двигателями практически нет.
Причина быстрого выхода коленчатого вала из строя, крылась в том, что подшипник нижней головки шатуна, из-за грубой конструктивной недоработки, во время работы совершенно не смазывалась маслом.
В щеках коленчатого коленчатого вала, сделаны углубления для нижней головки шатуна (непонятно только для чего), таким образом, когда нижняя головка шатуна ложилась на свое место-штатные масляные каналы нижней головки шатуна перекрывались стенками углубления, что приводило к «масляному голоданию» подшипника.
Вот, то самое углубление в щеке, непонятного назначения.
А вот масляный канал (обычная фаска) на «родном» шатуне, канал надо сказать: сделан на «отъ@бись», да и не канал это по сути, а очередное советское фуфло (такого себе даже китайцы не позволяют). Через такой канал, смазка к подшипнику даже теоретически поступать не сможет.
Теперь посмотрите, если положить новый шатун с развитыми каналами для смазки, то все равно, каналы перекрываются стенками углубления.
Наша задача на сегодня: Установить новый шатун, вместо старого в коленчатый вал, предварительно позаботясь о его нормальной смазке. И потом, все это дело, подвергнуть тщательной центровке с применением специальных измерительных инструментов.
Для начала, коленчатый вал необходимо разобрать.
Ищем лист металла подходящей толщины (7-8 мм) и примерно посередине «болгаркой» вырезаем клин.
Ложем коленчатый вал на лист.
Укладываем лист на какие-нибудь мощные брусья так, чтобы цапфа коленчатого вала свободно висела в воздухе, берем подходящею оправку, наставляем ее на палец и увесистой кувалдой выбиваем палец из щеки. После извлечения пальца из одной щеки-берем вторую щеку, укладываем ее на лист и точно также выбиваем палец.
[stextbox id=»warning»]Перед извлечением пальца, запомните главное правило: Никогда не пытайтесь выбить изношенный палец насквозь через вторую щеку! Во время работы двигателя, рабочая поверхность пальца подшипника нижней головки шатуна, приобретает эллипсную форму, поэтому если вы решите выбить палец изношенной поверхностью через щеку, то итог будет один-нарушите геометрию отверстия под палец в щеке. Из-за чего новый палец в таком отверстие уже держаться не будет! [/stextbox]
Предварительно, в интернет магазине был куплен новый шатун (заводского исполнения, не китай 100 %).
Ищем максимально тонкий и изношенный по диаметру отрезной диск для «болгарки», готовим заранее емкость с водой, устанавливаем на «болгарку» диск и приступаем к доработке нашего шатуна.
Пропиливаем снизу шатуна небольшой паз, через который будет осуществляться смазка подшипника, пилить нужно не спеша по чуть-чуть, при этом постоянно опуская деталь в воду, перегревать подшипник ни в коем случае нельзя, иначе вся работа пойдет «коту под хвост».
Такого паза, для смазки подшипника вполне достаточно, как видите за счет своевременного охлаждения детали водой, следы синевы полностью отсутствуют. После пропила паза, берем надфили и все заусенсы, острые углы, «другие косяки» как внутри, так и снаружи тщательно зашлифовываем.
Шатун доработан, теперь можно приступать к сборке.
Ложем любую щеку на какую-нибудь ровную поверхность (лучше всего деревянную) и при помощи оправки, увесистым молотком или небольшой кувалдой загоняем палец подшипника в щеку. Внимательно следите, чтобы палец не вылез за щеку.
Одеваем на палец опорную шайбу, затем туда же одеваем шатун с заранее отмытым подшипником и сверху одеваем вторую шайбу.
Подлаживаем под палец оправку, берем вторую щеку, разворачиваем ее, так чтобы она максимально возможно сравнялась с первой и через проставку насаживаем на вал вторую щеку.
Сильно сводить щеки не стоит, сведите их так, чтобы между шатуном и щекой бы небольшой зазор (0. 15-0.2 мм).
Заключительным этапом во всей этой работе будет окончательная центровка коленчатого вала.
Щеки коленчатого вала при сборке не всегда занимают ровное положение, из-за чего цапфы коленчатого вала находятся в разных осях. С таким дисбалансом по осям, двигатель работать просто не сможет. Поэтому, для начала берем в руки штангенциркуль и промеряем толщину коленчатого вала в определенных местах (отмечены стрелками).
При любых расхождениях в толщине коленчатого вала, щеки либо раздвигаем в нужном направлении, либо сжимаем. До тех пор, пока толщина коленчатого вала во всех местах промеров не окажется абсолютно одинаковой.
После того как мы сравняли толщину, ложем коленчатый вал на призмы, устанавливаем индикатор на стойку и приступаем к окончательной центровке нашего «колена».
Проворачиваем коленчатый вал так, чтобы стрелка индикатора, показала максимальное биение. Берем мелок и вдоль оси индикатора ставим метку.
Берем металлическую плиту, накрываем ее листом какого-нибудь цветного металла, в нашем случае роль цветного металла выполняет кусок свинца. И слегка ударяем (там где метка) отмеченной щекой по плите. После, устанавливаем коленчатый вал на призмы и проверяем биение, и так повторяем до тех пор, пока не удастся уменьшить биение цапф до минимально возможного значения (не более 0.03 мм).
Работа эта может показаться сложной только на первый взгляд, на самом деле все очень легко и просто, главное не спешить! Ну и конечно измерительные инструменты играют здесь главную роль, без их наличия браться за такую работу нет смысла.
Мотоцикл ИЖ «Планета» ачири кудива
Мидхудху вокутанга паси Ил иноратидза якапива муна 1929 нэ акагадзира Можарова. Vakanga rinorema, hombe, aiva 1200 CC injini uye simba 24 лошадиные силы. Мотокари яканга якацига звакаквана, сака зваканака кузорегва мигвагва русский уйе мамиро окунзе акайпа. Dikidiki muenzaniso wokutanga akaita kuti zvibvire kuti atyaire turera rori kana mufambi, uye vokupedzisira mbiri vanhu vaigona kugara.
Мотоцикл ИЖ «Планета» аказвиратидза муна 1956 пахваро ИЖ56 надзурудзо ваива сварил пуранга, хуньямбири чигаро, ичипа митамбо вакафанира. Безопасность yakawedzera 56 ndipo kuti cheni neshure vhiri kuti кожух коробки передач akadziviririrwa rakanamwa marongerwo.
Кусияна И.Л. «Планета» кубва ИЖ56 акарара пакути пачигаро якатарва мамиро чикацивива бвисика ндокусимбисва, чакацирирва, акацива Мапедхи. Mukuwedzera, pamasikiro gasi tangi, dzakachinjwa глушители zvakachinjwa. Он мучина ичи кокутанга пане акатеведзана акаонеква инерциальная джикичира мхепо фирита. Курохва Вхорияму Райва 346 см. Ку. — ichi yaiva nevanhu vose wokuenzanisira siyana, pamwe kunze IL «Planet» 6 (anobudiswa muna 1996).
Звинотевера надзурудзо (№2), якабудишва муна 1965 гор, айва епамусоро сжатие решийо (кусвика 7,0), симба звикуру (15,5 звапано), вакаведзера кумханя вачишандиса кутендерера ибви. Ачитауразве рачулис ари мудхудхудху чайитирва руцока мхикурисо одноплечного мхандо.
IL «Планета» 3, якабуда 1970, яканга якасияна япфуура муензанисо вамве матопе ичибхабхамиса, чишандисо бхокиси, дзаканга вхири, раканга некамбани курутиви мутьяири, иё ановандудза кубата мучина. mugodhi вращательный nokukurumidza (коленчатый вал) nokuti muenzaniso akanga 4900. \ минити, уе куноняниса симба кусвика 20 лошадиных сил. Он мхандо звакатанга акагадзаво «джана анононгедзера».
Речина неречишану окунациридза звири мудхудхудху вакасунунгурва мумакоре перестройка (1984, 1987). mhando idzi dzinotipfuura simba ane rwakawedzerwa nevanga nokuda pamberi mavhiri, zvakanaka kuvhunduka Absorção de Água. Pane akatooneka mafuta chipimo chemushonga mu otomatiki nzira, nokudaro achidzikisa chiutsi choutsi, kunowedzerwa chivhariso minhenga, akagadza haizoshandisi itsva, iyo vanobvumirwa kushanda pasina kutora maoko enyu kubva vhiri. В речишану надзурудзо мавири мусара ракафара аногадза инопонеса ане руоко цепь. Мхаридзо IL P5-01 се мидхудхудху из «ньика», 6 айва переключения передач кавири руоко мхикурисо пэдйо нетсока, такапарадзана мафута хуронва смазка уйе кулачок, что машандиро дзиноита кути батира.
Ичангобва шандуро Ижевск Машина (№6) акасияна япфуура анокваниса 24,5 звапано, мура кутонхора майитиро ане кукучидзира (пачинзвимбо мхепо) уйе незвимве зватарисва.
Продажа ИЛ «Планета» нхаси куитва кушандишва форум кана кубурикидза Объявления шамбадзо мумапепанхау. Купить мудхудхудху, акасунунгура макоре 20-50 акапфуура, звинобвира кути звиуру звишоманана. Chokwadi, iye ane nhamba payakaipira ichienzaniswa ivhu ano Japanese uye American indasitiri. Аси маоко орудьи мотокари ичичинджа якавимбика мотокари ири звакаквана «пэмипата» немуминда, «кудзвинья» ури нджанджи чаканака 150-160? км\ава (Ил Р5). Makopi pamwe коляска Richiri kushandiswa kumaruwa kuti kutakurwa uswa nezvimwe zvinhu.
Treoracha mionsonraithe, scéim agus moltaí
Tionol an bhosca «IZH-Planet 5» Is minic go ndéantar deisithe dó nó codanna athsholáthar. Tá an nod aon iontaofacht ard. Tá sé seo mar gheall ar na gnéithe sal cáiliochta a chomhdhéanann í, tionol bocht, ceanglais bochta as cruinneas mhonarú imthacaí, cás an chromáin agus meicníochtaí eile. Is féidir leat tutorialt ar mo buntáistí. Gcéad dul síos, tá sé táirgeadh saor. Dara dul síos, tá sé faoi réir a dheisiú lena lámha féin. Smaoinigh ar cad é mír agus conas a thógáil «Izh-Planet 5» bosca, chomh maith lefoghlaim le moltaí usáideacha.
An mífheidhmeanna ba choitianta
Чуид это mó go minic i gluaisrothar á meas исчезает, но lasca an dara fightas dona. D’fhéadfadh sé seo a bheith mar gheall ar an cuimsiú faillíoch na luasanna. Mar shampla, nuair atá leagtha casadh mór ar an gcéad tarchur gan neodrach, nuair a gabháil tú le trealamh de luas an dara, gcabhraíonn buille a chaitheamh dian den nód. Mar sin, nach bhfuil sé molta go dtí an chéad luas «расслабиться». Má leanann na fadhbanna céanna leis an dara staid, tá roinnt roghanna le haghaidh gcead.
I roinnt casanna, beidh bealach is éasca cuidiu, gan criochnaithe разборка agus an tionol ina dhiaidh sin боска «Иж-Планета 5». Is gá a chur gluaisrothar ar taobh deas, tar éis a bhfuil sé indéanta a bhaint as tosaith cic agus chéile chos athrú chos leis seafta. Ar Aghaidh Tá dhíchóimeail leis chlúdach an cás chromáin agus an cisean сцепление chomh maith leis na dioscaí.
giarbhoscaí Nuair a bhíonn a ghiniúint, tá an rannpháirtíocht na fiacla chun donais. Ina dhiaidh sin, seo mar thoradh a sciorradh, fuvers agus teip ar an dara haistriú. Is féidir le cúis eile a bheith ar an chaitheamh na imthacaí seafta bunscoile. Ós rudé ó chreathadh fhágann sé taobh clé beag, tá sé riachtanach a athr le blows éadrom go dtí an áit le cabhair — na omhá. Fix eilimint са suíomh atá ag teastáil ар chumas и tsuiteáil oiriúnach сделать trastomhas на leicneáin. Ansin stopallán imthacaí agus páirteanna dhíchóimeail eile atá suite san ord droim ar ais.
lochtanna eile
Tarlaíonn sé go bhféadfadh sé go mbeadh gá le dí-chomhdhluthú / cóimeáil den bhosca «Izh-Planet 5» и gcás an ceathru luas. Есть миник bhaineann sé seo le miondealú ар imthacaí ар sheafta tánaisteach. Tarlaíonn trioblóid den Sórt sin mar gheall ar an laithreach cúltaca aiseach, aistriu an tionol imthacaí nó theip. Is féidir leat iarracht a dhéanamh an fhadhb a cheartú cosúil le deisiú an dara haistriú. Mura gcabhraíonn sé, beidh gá le dí-chomhlánú iomlán ар mbloc.
Nuair a aistrítear an luas luais ón raon ardaithe go dtí an modh lagdaithe, tá coras earrach na meicníochta, ag athru amach. Кейтфир и атшолатар. Léirionn glan-obair an nod tar éis an bosca Izh-Planet 5 a chur le cheile, tá suite il mhícheart de leicneáin choigeartaithe. Chun é seo a sheachaint, is gá an t-iar-socrúchán n-eilimintí seo a mharcáil agus a shocrú.
Разборка агус тион бхоска «Иж-Планета 5»
Ар ан гсеад дул сиос, бэйдх орт куплэйл клатч дзичоймэйл йомлан а шелбху, глэйс тосаитэ агус тархур мотаир айш айлмайт а шелбху, чо. Tar éis na манипуляции seo a dhéanamh, is féidir leat dul ar aghaidh go dtí deireadh a chur le KP. Я возвращаюсь к своему сердцу, но не знаю, как это сделать. Céimeanna tiomána, luamhán coscáin chos, clúdaigh an chromáin ar taobh deas. Tá an cábla сцепление dícheangailte, faigheann liathróid agus толкатель на seafta bunscoile. Ina dhiaidh sin, tá an slabhra dícheangailte. Ainmniúcháin sa ghrianghraf thíos: сцепление Dioscaí (1, 3), diosca níos ísle (2), druma inmheánach (4), cnónna (5, 6).
Cuirtear clúdach Cartarent ar an rag no ar an bpáipéar ullmhaithe. Is féidir leaté a thógáil taobh thiar den réiltín agus ag tarraingt ort féin. Mura bhfuil an ghné in an an aird a thabhairt ar шайба tacaíochta de sheafta червя d’fhéadfadh a bheith ag tiomaint. Sa poll idir cás an chromáin agus an clúdach, ba chóir go mbeadh a shuaitheadh ar na tweezers nó an scian, agus ansin mhír a cheartú. Nuair a bhíonn an cás ábalta, это féidir le péire leicneáin titim. Tá an dara gné beagán níos tibhe agus suite ar seafta cóipeála. Ní mór iad shíniú agus a bhaint go dtí an chuid eile de na páirteanna spartha.
Bunchéim
Mar luadh ar an «Izh-Planet 5» Scéim Tionóil Bosca, déantar tuilleadh oibríochtaí разборка os cionn insides de dhíon an nód, ós rud é go bhféadeachfadh a naistáil sé fanacht ar an sea. Más gá duit iad bhaint, ní mór duit peitil stopalláin шайба bhriseadh, an cnó a dhíscaoileadh, réalta agus poc a bhaint. Пойдите han-chúramach страх как choinneail, chun popping seafta sheachaint, aistrítear an clúdach go dtí dromchla glan agus réidh le fightas suas.
Is fiú a thabhairt faoi Deara nach bhfuil fáinne glasála ag an gcuid seo den nod. Dá bhrí sin, nuair a bhaintear amach seafta le rollóirí imthacaí titim amach, mar sin bi curamach. Má tá acmhainn réasúnta forbartha ag an eilimint shonraithe, tá baol ann gur féidir leis an bhfáinne seachtrach léim amach as soicead tuirlingthe nuair a dhíchóimeil an seafta tánaisteach agus go bhfanfaidh an fáinne seachtrach ar na roll. Ansin, ní mór duit железа a dhéanamh. Mar sin, faigheann na fáinní suitea la amach as a bpoll clúdaigh, agus ina dhiaidh sin baintear fáinne seachtrach ар imthacaí.
Céim Deiridh
Next a bhaintear as seafta bunscoile ghiar dara agus an tríú luas, ina dhiaidh sin tá an seafta príomhúil díchóimeáil. Chun seo a dhéanamh, beidh sé riachtanach é a chur amach go réidh le cabhair — stopallán agus casúr solais. Baintear forcanna uachtaracha agus iochtaracha.
Ansin tagann tionól seafta idirmheánach. Ag baint úsáide as scriúire nó uirlis oiriúnach eile, ba chóir go mbeadh coimeán le táscaire neodrach lúbtha, go cúramach chun sorcoir worm (cóip) a tharraingt. Ar na codanna fada atá ag coigeartú leicneáin, a d’fhéadfadh cloí leis Carter. Ní mór iad a bhailiú agus a stóráil leis an gcuid eile a bhaintear mireanna. Ansin, ceangal leis seafta cóipeáilte. Seiceáil na himill na bhfigiúr Jacks ina n-aistríonn treoir. Níor chóir dóibh a bheith ina sceallóga agus dents. Discríomar péire scriúnna chun an mheicníocht lasctha cheangal, a bhaintear as. Anois is féidir leat ionad páirteanna mí-oiriúnacha a athsholáthar agus an giarbhosca 5 Izh-Planet 5 a chur i bhfeidhm. Taispeánann figiúr thíos: caipín glasála (1), болт (2), réiltín коленчатый вал (3), slabhra dúbailte-aw (4), druma, сцепление (5), seafta príomhúil (6).
Deisiúchán
Tar éis an t-aonad a íoc, is féidir leat tosú le cinneadh a dhéanamh leis na sonraí atá faoi réir athsholáthair. De ghnath, это gá sraith de leicneáin a cheannach, sraith pads agus shéalaithe a cheannach. Это é seo mura bhfuil miondealuithe níos tromchúisí ann. Tar éis duit na heilimintí in-athsholáthair a shocrú, beidh ort ais na seafta péisteanna a choigeartú, agus tar éis an tionóil deiridh an bhearna feadh ais na seafta bunscoile, idirmheánacha agus meánscoile.
Caitheann делает шайбы три leicneá в choigeartú, ba chóir dóibh и bheith смазанный аг gcomhdhéanamh speisialta. Стиральная машина tacaíochta suite ar imeall gar, cuirtear seafta ina áit. Cas air sa chaoi go gcuirfear an braiteoir neodrach lena chuid protrusion san канавка doimhne. Ansin, ag baint úsáide as rialóir (go dtí seo gan clúdach CP) ar phlána an chromáin, déantar an bhearna idir шайба agus щуп и thomhas. Níor chóir go mbeadh sé níos mó ná 0, 2 мм. Ag brath ar an táscaire, déantar na rialtóirí a threorú nó a bhaint. Má tá sé dodhéanta bearna chruinn a dhéanamh chun é a dhéanamh níos lú.
Tóg an bosca ar gluaisrothar «Izh-Planet 5»
Maidir leis an tionól ceart, ní mór duit an chéad seafta and shuiteáil ar dtús, ansin an chéad fhearas du tarchuir ag an. Ansin, tá an t-earrach ar ais leis an raon de raon na n-athrú suite, tá sé riachtanach a chur ar mheicníocht earraigh agus блок isteach sa suíochán. Ina dhiaidh sin, cuirtear seafta péisteanna le leicneáin a choigeartú. Chun an tsuiteáil a éascu, lick na meicníochtaí «lithol» bhogadh.
Tríd an nod a chur, tá sé riachtanach a chinntiú nach ndéanann tú damáiste don bhraiteoir luas neodrach. Go dtí an seafta sheas i bhfeidhm, ag baint úsaide as scriúire, ba chóir duit a táscaire seo beagán. Nuair a shuiteáil tú, cuimhnigh ar beag, a chuireann deireadh leis an gclaochlú. Tá mír den chineál céanna suiteilte ar chóip seafta. Ina dhiaidh sin, tá an urrann lasctha luais suite.
Tábhachtach
Trí na hoibríochtaí sonraithe a dhéanamh, худой липеад и лар на хернала. Ba chóir go mbeadh sé i gcomhthráth le riosca comhchosúil ar seafta. Кроме того, в нем содержится хромированный набор. Leis an obair chart, suífidh sé ina n-áit gan fadhbanna.
Is gá féachaint ar gach slata agus crainn ag an am céanna le neadacha tuirlingthe duchasacha.